Dag 14: Laatste echte dag

9 september 2022 - Krabi, Thailand

De ochtend begint zoals inmiddels elke ochtend hier in Krabi, we worden te laat wakker en gaan een tosti halen. Het is de eerste nacht dat het niet geregend heeft en ook in de ochtend nog geen druppel.. en dat merken we. Wat is het heet! Op weg naar de supermarkt zagen we, dat door de zon, de zee heel mooi blauw groen is. Echt zoals op de plaatjes. Op de terugweg stoppen we even. We maken even wat fotos en gaan snel weer verder, terug naar het hotel, terug naar het zwembad.

IMG-20220911-WA0003

We plonzen er vrijwel direct in. Sinds Puket hebben we al een beach tennis setje, maar deze zit nog in de verpakking. We tennissen wat (wel in het zwembad want er buiten is veelste warm) en we verstoppen spulletjes onderwater die de ander dan met de duikbril moet gaan zoeken.. ja je gelooft het niet, maar we zijn echt 27 & 31 haha. Halverwege de dag besluiten we toch maar naar de overkant te gaan. De zon schijnt vol op onze kamer incl plateau en je kan daar niet eens meer staan zo heet. Met dan weer liggen en dan weer zwemmen vullen we onze dag.

IMG-20220911-WA0001 IMG-20220911-WA0002

S avonds eten we van onze bonnen in het hotel. We wilden eigenlijk in de middag ervan eten, maar dat mocht niet want het was blijkbaar alleen voor dinner. Na het eten racen we nog even naar Ao Nang. We gaan nog een marktje over waar ik een ketting koop en we besluiten nog naar een winkeltje te gaan waar ze hebbendingetjes verkopen. We kopen een nekkussen voor morgen, extra toilettasjes en kofferlabels.

IMG-20220911-WA0004

Morgen moeten we de brommer inleveren dus we moeten ook nog tanken. We besluiten te tanken in een mini zelfbediening tankstation. Wanneer Tom de slang pakt spuit er al allemaal benzine uit. Niet heel veilig dit. Na 2 keer proberen stoppen we ermee.. het werkt niet en is ook nog eens duurder dan een groot tankstation. We zoeken de route op en scheuren eerst naar het grote tankstation en daarna door naar het hotel. Ja de avonduren op de brommer en de vrijheid in de natuurlijk die daarbij komt kijken gaan we zeker missen!

IMG-20220911-WA0000

1. Mama❤️:
    11 september 2022
    Mooi geschreven je laatste verslag ik heb genoten van jullie verhalen en prachtige foto's wat zal ik het missen maar wat ben ik blij als jullie weer straks weer thuis zijn ❤️❤️❤️❤️
  2. Sara Ruitenbeek:
    Wat een prachtige vakantie 🥰🥰
    Zo genoten van jullie verhalen en prachtige foto’s 😍😍
    Ga het missen 😊
    Hopelijk fijne vlucht ✈️ en tot gauw ❤️🫶
  3. Oma:
    11 september 2022
    Nog even dan zijn Jullie weer thuis verslag zal ik misschien dat was fantastisch ik spreek jullie straks hele dikke kus💋❤